3 Haziran 2012 Pazar

Güney'in Yıl sonu Gösterisi

Cumartesi günü Güneyin Kreşinin yıl sonu gösteresi vardı. Güney'in daveti üzerine  Ben, Musa, Aras, Annem, Selin ve Güler teyzemizle davete katıldık. Davetli olanlar Güney tarafından önceden belirlenmişti :) Bizim sincaplar Anadolu Ateşi gösterisini yaptı. Çok duygulandım. 5 yaşındaydı hepsi, ama sanki koca adam olmuşlardı. Gösteri o kadar güzel oldu ki anlatamam, görmeniz gerekir.Hepsinin yaptıkları işi severek ve isteyerek yaptıkları yüzlerinde ki ifadeden belli oluyordu. Sadece şunu söylemek istiyorum, Oğlumla Gurur Duyuyorum 
Ayrıca bize bu gösteriyi hazırlayan ve çocuklarımızı bu kadar yaptıkları işi sevmesine sebep olan,  öğretmenimiz Nilüfer hanıma da  teşekkür etmek istiyorum. Emeğinize sağlık.
Benim düşüncelerime katılmak isteyen resimlere buyursun:)))İşte benim oğlum ve Anadolu Ateşi













1 yorum:

Hürriyet

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...