30 Haziran 2012 Cumartesi

Yeşil Elbise

Bu aralar yaptıklarımı yayınlamakta geçiktim. Malum iş, güç, iki çocuk derken ,en önemlisi de yaz sezonun başlaması.. Yaz gelince insanlar kendini neden bu kadar boşlar anlamıyorum. Tatil dediğin bizim gibi çalışanlara en fazla 1 ay, nedense biz sanki 3 ay tatildeymiş gibi  davranıyoruz.Relax relax...


Ayrıca  bir zamanlar İstanbul da yaşarken sırf öğrenci pasosu almak için kayıt olduğum ve daha sonra öğrenci afı ile geri dönüş yaptığım Kamu Yönetimi Bölümünü biraz geçte olsa bitirdim. Üzerimden büyük bir yük kalktı.Darısı herkesin başına..

Gelelim elbiseme Burda Dergisinin 2011 Aralık sayısında bulunan mercan renkli elbiseyi evde bulunan yeşil krep kumaşımla diktim.Hızımı alamadım  ve mercan rengini de kardeşime diktim.  






1 yorum:

Hürriyet

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...