24 Ağustos 2012 Cuma

Tatildeydim..

Tatiller bana ne zaman tatil olacak merak eder oldum.. 3 yıldır tatil nedir bilmiyorum ama tatil diye Mersine (aile ziyareti) gidiyoruz. Dinlendin mi diye sorarsanız eğer; çocuklarla dinlenmek ne mümkün..Galiba benim tatilim Eylül 15 den sonra 2013 Ağustosa kadar devam edecek. Çünki uzun bir aradan sonra işe başlıyacağım. Ücretsiz iznim ve normal  izinlerim sonunda bitti ve işe başlama vakti geldi. Bekle beni Müdürlük, artık ben geliyorum.Umarım bir daha bu kadar uzun izin almak zorunda kalmam.
Tatilde ne yaptığımı sorarsanız, 10 gün boyunca sıcaktan  evden dışarı çıkmadım, çıkamadım.Belki evlilik yıldönümümüzde şeytanın bacağını kırar da uzun bir aradan sonra karı koca olarak birşeyler yaparız dedim ama yanılmışım, o günde eve döneceğimiz tuttu.
Tatille ilgili kayıt var mı derseniz, çok az;  olanlarda çocukların ev halleri...

Sıcaktan balkonda yattılar bızdıklar

Arasın babannesini ıslattığı anlar

En büyük cimbom

Kuzenlerle tatile gidiyoruz

Cimbomun gerçek  aslanı

1 yorum:

Hürriyet

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...